ÁSZF

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Informujeme Vás, že jako kupující (spotřebitel) vyjadřujete použitím webu ortopeddoki.hu, že znáte a souhlasíte s níže uvedenými všeobecnými smluvními podmínkami podle § 6:77-6:81 občanského zákoníku (zákon č. V/2013). Prosíme, pokud chcete být kupujícím nebo aktivním uživatelem možností nabízených naším e-shopem, pečlivě si přečtěte naše Všeobecné obchodní podmínky a využívejte naše služby pouze v případě, že s nimi souhlasíte ve všech bodech a považujete je za závazné pro sebe.

Tento dokument je uzavřen výhradně v elektronické podobě. Níže uvedená smlouva upravená těmito podmínkami se podle občanského zákoníku považuje za smlouvu uzavřenou na dálku.

1. Údaje provozovatele:

Název firmy: Schüld Máté Ev.
Sídlo: 8556 Pápateszér Dózsa Gy. utca 7.
Daňové číslo: 58993264-1-39
Jazyk smlouvy: maďarština
Elektronický kontakt: schuldbusiness1@gmail.com
Kontaktní údaje poskytovatele hostingu:

  • Název firmy: Shopify Inc.
  • Sídlo: 150 Elgin Street, Suite 800, Ottawa, ON K2P 1L4, Kanada
  • Webová stránka: www.shopify.com


Poskytovatel v těchto všeobecných obchodních podmínkách dále označován jako provozovatel.

2. Nabídka produktů a služeb k zakoupení

Hydratační dezinfekce rukou a silikonové pouzdra

Upozornění: Obrázky zobrazené na stránce produktu se mohou lišit od skutečnosti, v některých případech slouží pouze jako ilustrace.

3. Informace o objednávce

Zobrazené produkty jsou k dispozici výhradně k objednání online přes internetový obchod, s doručením kurýrem nebo osobním převzetím objednatelem či jeho zmocněncem.

Pokud provozovatel uvede u produktu chybnou cenu, přestože postupoval s náležitou péčí, a cena produktu se liší od obecně přijímané ceny, provozovatel není povinen produkt dodat za chybnou cenu, ale je povinen v potvrzení objednávky nabídnout zákazníkovi možnost nákupu za skutečnou cenu. Pokud zákazník této možnosti nevyužije, má právo jednostranně odstoupit od smlouvy.

Za balné se neúčtuje žádný zvláštní poplatek. Podrobný ceník dopravy je součástí těchto smluvních podmínek, v menu Podmínky dopravy.

V našem internetovém obchodě můžete procházet produkty a služby podle kategorií. U uvedených produktů si můžete prohlédnout krátký popis, cenu a další vlastnosti, bez úplnosti. Pokud chcete získat podrobnější informace o produktu, klikněte na obrázek nebo název produktu. Dostanete se na stránku produktu, kde najdete podrobnější informace. Pokud potřebujete ještě podrobnější informace, kontaktujte provozovatele na telefonním čísle uvedeném v kontaktních údajích.

Průběh objednávky

Kliknutím na ikonu košíku můžete produkt vložit do košíku.

Produkty můžete vložit do košíku i bez přihlášení, avšak před objednáním se musíte do systému přihlásit. To můžete udělat pouze, pokud se zaregistrujete. Registraci najdete v následujícím menu. Pokud jste registrovaný zákazník, ale zapomněl jste své heslo, použijte připomenutí hesla pro přihlášení. Pokud zde zadáte registrovanou e-mailovou adresu, heslo vám zašleme e-mailem. Přihlášení provedete pomocí menu Přihlášení. Zadejte zde svou registrovanou e-mailovou adresu a heslo a stiskněte tlačítko přihlásit. Pokud je přihlášení úspěšné, v tomto okně se zobrazí vaše registrovaná e-mailová adresa a tlačítko odhlásit, kterým můžete opustit obchod.

B. Obsah košíku můžete zkontrolovat a upravit pomocí nabídky Košík. Můžete si prohlédnout a změnit množství zboží v košíku, vybrat nejvhodnější způsob platby a dopravy nebo položku odstranit. Je také možné košík celý vyprázdnit. Pokud chcete přidat další zboží do košíku, zvolte tlačítko „pokračovat v nákupu“. Pokud je vše v pořádku a rozhodnete se objednat, stisknutím tlačítka Pokladna dokončíte svou objednávku.

C. Po dokončení objednávky vám na zadanou e-mailovou adresu zašleme automatické potvrzení, které obsahuje údaje o vaší objednávce. Pokud takový e-mail neobdržíte, systém vaši objednávku nepřijal. V takovém případě nás prosím kontaktujte způsobem uvedeným v kontaktních údajích provozovatele.

Poté, co zpracujeme vaši objednávku, zašleme vám na zadanou e-mailovou adresu potvrzení "Objednávka dokončena". Dodání zboží proběhne až poté.

Průběh vaší objednávky můžete sledovat až do jejího dokončení pomocí nabídky Sledování objednávky. Zde najdete také všechny své dosavadní objednávky zaslané do našeho internetového obchodu. Každá objednávka je identifikována jedinečným číslem objednávky.

4. Registrace

Pokud si přejete nakoupit, při první objednávce musíte zadat také údaje potřebné k nákupu, tedy své jméno, fakturační a dodací údaje, e-mailovou adresu a heslo potřebné pro pozdější přihlášení. Před dokončením registrace je nutné také přijmout registrační podmínky. Registraci systém potvrdí e-mailem. Kupující je povinen své zadané heslo uchovávat v tajnosti. Pokud během identifikace dojde k neoprávněnému získání údajů kupujícího po správném zadání jeho jedinečného identifikátoru a hesla, správce údajů nenese odpovědnost za vzniklé škody či újmy. Uživatelé poskytnutím své e-mailové adresy souhlasí s tím, že provozovatel/služba jim může zasílat technické zprávy. Registrované údaje provozovatel na žádost vymaže ze systému. Žádost o vymazání je z bezpečnostních důvodů platná pouze tehdy, pokud ji uživatel potvrdí e-mailem, čímž se zabrání tomu, aby někdo úmyslně nebo omylem vymazal někoho jiného z registrační databáze. Registraci identifikuje e-mailová adresa, takže jednu e-mailovou adresu lze zaregistrovat pouze jednou.

Registrace nezavazuje k žádným povinnostem.

5. Zpracování objednávek

Zpracování objednávek probíhá v pracovní dny od 8 do 16 hodin. Objednávky lze zadávat i mimo uvedené časy, ale pokud je objednávka zadána po pracovní době, bude zpracována až následující pracovní den. Dodací lhůta potvrzené objednávky je u produktů skladem 1-3 pracovní dny od potvrzení. Pokud produkt není skladem, záleží na místě dodání a trvá 2-3 týdny.

Naše společnost nenese odpovědnost za případné změny technických specifikací objednaného produktu ze strany dodavatele nebo z jiných důvodů bez předchozího oznámení.

6. Způsob platby za cenu objednaného produktu a za doručení domů

Způsob platby za objednaný produkt

Doručení na dobírku: Produkt doručí námi pověřená ( sem vložte název ) kurýrní služba na adresu, kterou uvedete, kde je nutné zaplatit kurýrovi v hotovosti cenu produktu podle faktury. Při objednávce na dobírku se k ceně dopravy připočítává poplatek za dobírku.
Při platbě na dobírku je nutné zaplatit objednané zboží doručovateli v hotovosti při převzetí balíku.
Celková částka k úhradě zahrnuje všechny náklady podle souhrnu objednávky a potvrzovacího e-mailu. Faktura a záruční list jsou součástí balíku. Prosíme, abyste balík při doručení před doručovatelem zkontrolovali a v případě zjištění poškození nebo chybějících položek požádali o sepsání protokolu a balík nepřevzali. Reklamace bez protokolu nemohou být dodatečně akceptovány.

Ceník doručení domů

Doručení do FOXPOST parcelomatu: 990 Kč

Doručení do GLS parcelomatu: 1190 Kč

Doručení GLS domů: 1990 Kč

Doručení poštou domů: 1990 Kč


Při platbě na dobírku se k ceně dopravy připočítává poplatek za dobírku.
7. Dodací lhůta

Upravte zde uvedené informace podle svých vlastních dodacích lhůt!

U produktů skladem je dodací lhůta 1-3 pracovní dny od potvrzení objednávky. V případě, že produkt není skladem, 2-3 týdny.

8. Informace o doručení domů

Objednávky přijaté naším internetovým obchodem doručují výhradně kurýři společnosti GLS. Zásilky jsou doručovány v pracovní dny. Jako doručovací adresu je vhodné uvést místo, kde lze kurýra v uvedené denní době nepřetržitě přijmout a zajistit mu platbu za zásilku, dopravné a případné dobírkové poplatky.

Objednávejte požadované produkty pouze v případě, že při převzetí zásilky můžete zaplatit kurýrovi. V případě nepřevzetí a vrácení zásilky budou náklady na dopravu a zpětnou přepravu účtovány objednateli, opětovné odeslání je možné pouze po předchozím uhrazení hodnoty zásilky.

V případě dalších dotazů týkajících se provozu našeho obchodu, objednávkového a dodacího procesu jsme vám k dispozici na kontaktech uvedených mezi údaji provozovatele.

9. Informace týkající se poštovní přepravy

Ztrátu, částečnou ztrátu, poškození nebo zničení poštovní zásilky je nutné ihned při doručení oznámit na doručovacím dokladu. Pokud tak neučiníte, zaniká právo na reklamaci. V případě absence doručovacího dokladu je nutné poštu neprodleně informovat o škodě do 3 dnů od doručení na základě jiného dokladu týkajícího se zásilky, jinak právo na reklamaci zaniká.

10. Právo na odstoupení

Podle nařízení vlády č. 45/2014 o smlouvách uzavřených na dálku se ustanovení tohoto bodu vztahují výhradně na kupujícího, který je spotřebitelem. Spotřebitel může bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 pracovních dnů od převzetí objednaného zboží a vrátit objednaný, neotevřený produkt v neporušeném obalu. Pokud spotřebitel uplatní právo na odstoupení, je povinen toto jednoznačně sdělit provozovateli písemným prohlášením (doporučeným dopisem s dodejkou nebo e-mailem). Provozovatel je povinen bezodkladně potvrdit spotřebiteli přijetí odstoupení od smlouvy. V případě odstoupení od smlouvy je spotřebitel povinen vrátit objednané zboží provozovateli do 14 dnů od oznámení odstoupení. Náklady na vrácení nese spotřebitel.

Pokud spotřebitel uplatní své právo na odstoupení od smlouvy, je provozovatel povinen do 14 dnů od obdržení tohoto prohlášení vrátit spotřebiteli všechny platby, které spotřebitel provedl, včetně nákladů na dopravu. Výjimkou je, pokud si spotřebitel zvolil způsob dopravy, který je spojen s dodatečnými náklady a liší se od běžné dopravy. Poskytovatel není povinen plnit svou povinnost vrácení peněz, dokud neobdrží vrácený produkt nebo dokud nedostane od spotřebitele věrohodné potvrzení o odeslání produktu zpět. V případě rozdílu mezi těmito dvěma daty musí provozovatel vzít v úvahu to dřívější.

Provozovatel může požadovat od spotřebitele náhradu škody vzniklé nesprávným používáním. Proto věnujte zvláštní pozornost správnému používání výrobku, protože náhrada škod vzniklých nesprávným používáním je povinností spotřebitele.

Po doručení balíku do naší společnosti je rozbalení balíku a kontrola vráceného výrobku zaznamenána videokamerou. Toto je nezbytné pro případné pozdější vyjasnění nedorozumění (například zda byl vrácený výrobek poškozený nebo neúplný).

Spotřebitel nemá právo na odstoupení od smlouvy:

u výrobku, jehož cena závisí na pohybech a výkyvech finančního trhu, které podnik nemůže ovlivnit.
u nevyrobeného výrobku, který byl vyroben výslovně na žádost spotřebitele podle jeho specifických požadavků
u výrobku, u kterého provozovatel vyhovuje výslovnému požadavku spotřebitele na naléhavé opravy nebo údržbářské práce
11. Záruka

Na některé výrobky prodávané provozovatelem se vztahuje povinná záruka podle nařízení vlády č. 151/2003 Sb., o povinné záruce na některé trvanlivé spotřební zboží, která poskytuje spotřebiteli záruku v délce 1 roku od data předání výrobku. Kupující nemá právo na záruku, pokud se závada objevila po předání výrobku spotřebiteli. U výrobků, na které se uvedené nařízení nevztahuje, je záruční doba stanovená výrobcem uvedena u výrobku. V případě problémů s tímto se provozovatel může poskytnout přesné informace. V rámci záruky má spotřebitel právo na bezplatnou opravu nebo výměnu vadného výrobku během záruční doby. Záruční opravy se vztahují na závady vzniklé z výrobních vad. Podmínky záruky platí při dodržení podmínek uvedených v návodu k použití.

V případě poruchy výrobku můžete získat podrobnější informace o postupu na adrese a telefonním čísle uvedeném na záručním listu přiloženém k zařízení, případně na některém z našich kontaktních údajů. Náklady na doručení výrobků do záručního servisního místa hradí kupující. Porouchané zařízení můžete také přímo zaslat na servisní místo našeho internetového obchodu na uvedenou adresu. Balíky zaslané na dobírku naše odběrné místo nepřijímá a vždy je vrací odesílateli! Při opravě může být do výrobku zabudována pouze nová součástka. Provozovatel se musí snažit provést opravu nebo výměnu do 30 dnů. Náklady na činnosti prováděné v rámci záruky hradí provozovatel.

Jinak se na záruku vztahují ustanovení § 6:171-173 občanského zákoníku.

12. Záruka

V případě vady dodaného zboží lze uplatnit vůči provozovateli nárok z odpovědnosti za vady podle § 6:159-167 občanského zákoníku.

13. Řešení stížností

Provozovatel je povinen sepsat protokol o stížnosti na místě uvedeném mezi údaji provozovatele a uchovávat stížnost spolu s odpovědí po dobu pěti let od data jejího zaznamenání. Provozovatel stížnost prozkoumá do 30 dnů od jejího doručení a musí na ni poskytnout věcnou odpověď. Pokud provozovatel stížnost zamítne, musí to písemně odůvodnit. Právní spory vyplývající ze smlouvy s provozovatelem se řeší především smírnou cestou dohodou mezi stranami nebo před příslušným orgánem ochrany spotřebitele podle místa bydliště spotřebitele. Pokud tyto možnosti nevedou k výsledku, zbývá stranám soudní cesta.

14. Zpracování osobních údajů

Provozovatel internetového obchodu zachází s osobními údaji poskytnutými během používání důvěrně a neposkytuje je třetím stranám, s výjimkou případů, kdy je to nezbytné pro subdodavatele (např. kurýrní služba) k doručení objednávky.

Při prohlížení internetového obchodu jsou zaznamenávány technické informace pro statistické účely (IP adresa, doba návštěvy atd.). Tyto údaje provozovatel předává orgánům pouze v právně oprávněných a doložených případech. Pro využití služby je nutné povolit cookies. Pokud nechcete povolit používání cookies, můžete je zakázat v nastavení svého prohlížeče. Při zakázání cookies mohou být některé části služby použitelné jen částečně nebo vůbec. Cookie je soubor, který server posílá do prohlížeče uživatele a který je uložen na počítači uživatele. V cookie nejsou uloženy žádné osobní údaje. Údaje zaznamenané během objednávky provozovatel používá k jejímu vyřízení. Údaje z faktury vystavené na základě objednávky zadané na stránkách internetového obchodu jsou zaznamenány a uchovávány po dobu stanovenou platným účetním zákonem. Údaje poskytnuté při prohlížení internetového obchodu nebo při registraci a přihlášení k odběru newsletteru jsou provozovatelem důvěrně chráněny, odhlášení je možné na některém z uvedených kontaktů. Smazání nebo změnu údajů můžete kdykoli požádat písemně.

Při postupu zahájeném objednávkou se použijí ustanovení zákona č. CXII/2011, prohlášení o ochraně osobních údajů poskytovatele je k dispozici na webu.

15. Ostatní ustanovení

V otázkách neupravených těmito všeobecnými smluvními podmínkami se použijí ustanovení občanského zákoníku (zákon č. V/2013 Sb.) a při spotřebitelských smlouvách ustanovení vládního nařízení č. 45/2014 o smlouvách uzavíraných na dálku.